сряда, 17 юли 2013 г.

36 км. С новите велосипеди Shock Blazer и Scott до с. Беловица

На 01 Юни 2013 оборудвани с нови велосипеди Гошко с маунтен байка Scott с Rohloff, лъскав и красив, а аз с шосейката Shock Blazer, опакована с тиксо, обвита като пашкул за да не се надраска, поехме от с. Неделево към с. Беловица. Хубавият път с нов асфалт започва от с. Голям чердак и всъщност аз започнах пътешествието си от там, а после към мен се присъедини и Гошко. Надпреварвахме се по пътя. След малкото изкачване преди язовир пясъчник си направихме снимки и продължихме към с. Беловица. Пейзажът беше невероятен, времето - супер - слънчево, топличко и приятно. Пухкави облачета се струпваха над Средна гора в далечината. Цъфналите макове и бяла лайка разкрасяваха още повече раннолятната картина. Толкова беше красиво, че човек да занемее. Все още беряха рози в розовите градини. Ние хвърчахме по шосето. В с. Беловица започнахме да се чудехме дали да продължим към гр. Стрелча или да се връщаме. Не се чудехме много, защото още по пътя на мен нещо не ми хареса как се държи велосипеда. Започна да щрака  и да пука нещо. Гошко се опита да го поправи, но не успя и затова се метнахме на велосипедите и обратно в с. Неделево. По най-бързият начин пристигнахме при Богдан. На тях сигурно им беше писнало от нас. За щяло и не щяло при тях. Но велосипедът беше от него купен и нямаше как да го прескочим. Успя да го настрои доста добре, така че на другия ден беше отново в изправност и се отправихме в друга посока за да изпробваме възможностите му. Аз трябваше да трупам опит в шосейния колоездачески спорт за да мога да си избера най-подходящия за мен велосипед. Скъпа, но необходима инвестиция от страна на Гошко. За което много съм му благодарна. Времето в препускане по шосетата с шосеен велосипед не отиде напразно. Беше ми много от полза.


Гошко на фона на яз. Пясъчник


С новите велосипеди на път


 Новите велосипеди шосейката Sock Blazer и маунтен байка Scott с Rohloff задвижване


Аз на фона на язовир пясъчник


Перченето не е малко, но какво да се прави?! 
Понякога има нужда и от това.


Средна гора и шосето за с. Беловица

Няма коментари:

Публикуване на коментар